Įsigydami naują išmanųjį telefoną, tuo pačiu gaunate ir garantiją jam. Paprastai, sugedus telefonui, jeigu jam dar galioja garantinis periodas, pardavėjas siūlo kreiptis į tam tikras taisyklas, su kuriomis yra sudarę sutartį. Bet dauguma pardavimo vietų jau leidžia ir patiems pirkėjams pasirinkti pageidaujamą telefonų taisyklą. Kartais gedimai pasitaiko tokie dideli, kad tvarkyti juos jau neapsimoka ir pirkėjams tiesiog suteikiamas kitas naujas įrenginys. Tačiau didžiąją dalį problemų vis tik galima nesunkiai sutvarkyti ir toliau džiaugtis savo telefonu.
Kas yra garantija?
Tai tam tikras garantinis periodas, kurį gamintojas ar pardavėjas suteikia pirkėjams dėl savo gaminių būklės. Suteikiant garantiją, nustatomos ir atitinkamos sąlygos ir situacijos, kada prietaisams gali būti atliekamas remontas ar pakeitimas, tais atvejais, jeigu gaminys neveikia taip, kaip buvo numatyta.
Kokiais atvejais gali būti taikomas garantinis telefonų remontas?
Išmaniojo telefono garantija paprastai apima visus galimus gamyklinius gedimus, kai prietaisas sugenda ne dėl pirkėjo žmogiškųjų klaidų faktorių. Tai yra trumpas baterijos veikimo laikas, garso problemos ir kita. Išmaniojo telefono garantija negalios tais atvejais, kai įvyks fizinė žala: įskils ekranas, galinis dangtelis, atsiras įlenkimų ar kitų korpuso pažeidimų. Taip pat garantija negalioja ir tais atvejais, kai telefonas apliejamas vandeniu. Tiesa, jeigu norite gauti garantiją ir šiems nenumatytiems gedimo atvejams, verta papildomai įsigyti išmaniojo telefono draudimą.
Garantinis telefonų remontas gali būti atliekamas tik tuo periodu, kol garantija dar galioja. Priklausomai nuo telefono modelio, gamintojas gali suteikti visiškai skirtingą garantinį laiką. Vieni prietaisai parduodami su 1, kiti su 2 ar net 3 metų garantija. Net ir praėjus garantiniam laikui, galima drąsiai kreiptis į profesionalią telefonų taisyklą, kur jums bus suteiktos mokamos paslaugos. Jeigu turite būsto draudimą arba ir toliau draudžiate savo telefoną – už atliktus darbus, galėsite gauti pinigų iš draudimo.
Kodėl verta taisyti sugedusi telefoną, o ne pirkti naują?
· Galite sutaupyti daug pinigų, nes taisymas beveik visais atvejais kainuoja pigiau, nei naujo telefono pirkimas.
· Nereikia perkelti duomenų į naują telefoną ir iš naujo siųstis visas reikalingas programėles.
· Tai naudinga aplinkosaugai, nes yra mažinamas vartotojiškumas.
23-186a