Beveik ketvirtadalis (22 proc.) amerikiečių dovanas švenčių progomis perka sau, rodo „Mintel“ grupės atliktų sociologinių tyrimų rezultatai.
Savęs lepinimas dovanomis per šventes populiarus tarp jaunesnių žmonių – tai daro 24 proc. 18-22 metų amžiaus ir 27 proc. 23-40 amžiaus atstovų.
Didžioji dalis respondentų (57 proc.) pareiškė, jog yra labiau linkę pinigus leisti savo poreikių tenkinimui, tačiau visgi neatsisako dovanų draugams ir artimiesiems.
Apie 60 proc. apklausos dalyvių pripažino neketinantys keistis dovanomis per artėjantį švenčių laikotarpį, o vietoj to paprasčiausiai aplankys artimuosius.
Kitos sociologinės apklausos, organizuotos „Harris Poll“, duomenimis, dauguma dirbančiųjų neplanuoja dovanų švenčių progomis kolegoms (56 proc.), vadovui (59 proc.) ar kitiems bendradarbiams (61 proc.).
Niujorkas, gruodžio 22 d. („Interfax“-BNS).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.